Milana Malovrha nedvomno odlikuje obsežno fotografsko znanje, zanj najbolj značilno pa je nenehno eksperimentiranje ter iskanje novih izraznih in izvedbenih možnosti. Oboževanje konj ga je prevzelo tako močno, da je sledil jasni notranji viziji ter razvil in tudi sam izdelal povsem nov sistem hkratnega fotografiranja z dvema aparatoma, temu pa dodal še domiselni »tresilec« za posebne efekte gibanja konj, kako tudi za ozadja, v katerih fotografije nastajajo.
Če se je sprva zdelo, da je opisana tehnika najbolj primerna in izpovedna v poetiki vihravega gibanja konj, pa z dosežki v mnogih drugih športih, v arhitekturi, celo v krajinski fotografiji in glasbenih dogodkih potrjuje presežno vrednost njegove inovacije.
Tudi obsežna kolekcija mask in ambient njihovega karnevalskega življenja v Benetkah je nastala na tak način in ponudila neštete, nikoli videne in nikoli ponovljive prizore. Maske z ustvarjeno dinamiko pridobijo nova življenja, melanholični prizori pozibavajočih se gondol v kanalih in lagunah pa zadobijo slutnjo apokaliptične usode tako ali drugače malo norih Benetk.
Milan Malovrh se je rodil leta 1951 v Tržiču, kjer je po osnovni šoli postal (in še vedno je) član tamkajšnjega fotokluba. Že od vsega začetka ga je privlačilo gibanje, kar mu je v največji meri omogočala športna fotografijaV času analogne fotografije se je javnosti predstavil s petimi samostojnimi razstavami, njegovo uspešnost vstopa v svet digitalne fotografije pa izpričujejo pogoste razstave in multivizije zadnjega obdobja, ob tem pa tudi številne nagrade in priznanja doma in v tujini. Za slednje je pri FZS – Fotografski zvezi Slovenije leta 2019 pridobil naziv KMF – kandidat mojster fotografije. Razstavlja tudi na spletnih galerijah. Te so mu omogočile predstavitev fotografij v ukrajinski fotografski reviji Photographer (2009), reportažo v kitajski reviji za rejce konj Horsmann Sheep (2010), objavo in predstavitev v hongkonški reviji Photographer (2012), švedski publikaciji 1.X Nowords (2012), objavo naslovnice v angleški fotografski reviji Digital photographer (2013), članek v švedski publikaciji Photographic Vision (2013) in v letnih publikacijah galerije 1.X (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018).
Nemška fotografska revija Schwarzweiss 144 je v oktobru 2021 obsežno, kar na desetih straneh predstavila Milana Malovrha in njegovo delo.
Doslej je pripravil 23 samostojnih razstav, sodeloval in razstavljal na 230 skupinskih razstavah ter prejel 96 nagrad in pohval.
Andreja Peklaj