Rojen 1951 v Tržiču po osnovni šoli, kjer se je že nekaj let spoznaval s fotografijo in tehniko prestopil v fotografski klub Tržič.
Dokončal je srednjo šolo tehnične smeri.Še danes poklicno aktiven obenem pa se ukvarja tudi s fotografijo na področju amaterske in profesionalne dejavnosti.
Z rastavljanjem na medklubskih razstavah foto zveze Jugoslavije požel vidne uspehe predvsem v športni fotografiji v kateri je pridobil tudi osnovo za nadalnjo raziskovanje fotografskih zapisov dinamike , katera ga podreja zadnjih deset let v prikazovanju različnih tem.V času analogne fotografije je predstavil 5 samostojnih razstav.
V zadnjih letih se ukvarja predvsem s prikazovanjem konjskih tem
Predstavnost avtorja skozi samostojne razstave in objave v tiskanih publikacijah.
S prezentacijo Lipicancev.
S fotografijo konj Lipicanca se avtor predstavlja ob samostojnih razstavah
Samostojne razstave:
- Lipica 2007 v Velbanci 35 fot.
- Lipica 2008 ob obisku Elizabete II , Hotel Maestozo 50 fot.
- Tržič 2009 galerija Atrij 25 fot.
- Tržič 2009 galerija Kurnikova hiša 20 fot.
- Bled 2009 galerija festivalne dvorane 50 fot.
- Ljubljana 2010 galerija Prežihov Voranc 25 fot.
- Vzrejna hiša Lipicancev Barbana 2008, 2009 ,2011.
- Brdo 2010 galerija hotela Brdo 25 fot.
- Maribor 2014 fotogalerija SOLP 25 fot.
- Feldkirchen 2014 Shloss Albeck 25 fot.
- Lipica 2015 hotel Maestozo stalna razstava 15 fot.
- Tržič 2015 galerija Atrij 25 fot.
- Lipica, hotel Maestozo 2014,2015,2016
- Bled hotel Astorija 25 fot. 2016
- Ljubljana galerija Nevrološke klinike UKCL 2018
- Ob uspešnem razstavljanju na nekaterih tujih internetnih galerijah pa je bil povabljen k predstavitvi fotografij Lipicancev in avtorja v Ukrajinski fotografski reviji Photografer z 15 fotografijami 2009.
- Reportaža 12 fotografij in predstavitev avtorja avtorja v Kitajski prestižni konjski reviji Horsmann sheep 2010.
- Objava 10 fotografij in predstavitev avtorja v Honk Kongški reviji Photographer 2012.
- Objava fotografije v švedski publikaciji 1.x No words 2012
- Objava naslovnice v angleški fotografski reviji Digital fotographer 2013.
- Objava članka ob fotografiji v švedski foto publikaciji Photographic Visions 2013 .
- Objava fotografije v švedski publikaciji 1.x passion 2013
- Objava fotografije v švedski publikaciji 1.x Year book Mono 2014,2016,2017
- Objav fotografije v angleški reviji Digital Fotography 2015
- Objava izbranih 300 fotografij v galeriji 1.x http://1x.com/member/elfot
Možnost , ki sem jo pridobil z akreditacijo fotografiranja v kobilarni Lipica v letu 2007 in naslednja leta tudi vzrejni hiši lipicancev Barbana sem izkoristil za avtorsko predstavitev konja Lipicanca . V razvoju same predstavitve me navdihujejo vedno novi izivi in rešitve fotografskega ustvarjanja.
Glavne meni priljubljene teme fotografiranja so mi fotografski prikaz dinamike, hitrosti, gibanja. Veliko tega sem našel ob fotografiranju raznovrstnega športa in akcije. Prikaz gibanja pa mi je tudi pri konjih glavni izziv. Efekte ki jih nekako potenciram s konji so zame unikatni in jih dosedaj nisem eksperimentiral. V času analogne fotografije sem veliko uporabljal lens zoom efekt.
Konj mi je bil kot prispodoba lepote, elegance in moči posebno pri Lipicancih že od nekdaj fotografska želja.
Mogoče mi je simpatija do konj ostala še iz otroških let ko smo konja imeli tudi doma.
Največkrat fotografiram konje na paši. Travnati teren ograjen z električnim pastirjem ali ogrado. Lokacija pa se menja glede na stanje pašnika.
Za določene efekte potrebujem temno ozadje gozda in določen položaj sončne svetlobe za sledenje galopirajočih konj ne uporabljam drugega kot svoj tek. Ob tem potrebujem pomoč za priganjanje konjev. Pri tem imam pomoč z lastnikom črede.
Običajno posnamem 200 do 300 posnetkov. Prikaz neke dinamike sem v začetku upodabljal z direktnim zoomiranjem. V nadaljevanju sem gibanje konj Skoraj filmsko snemal z dolgimi časi; problem ostrih partij. Naslednji korak je bila uporaba multiple ekspozicije do treh posnetkov kadra z sledenjem
S to metodo sem pridobil večje število kontur gibanja ki so med seboj različne. Potrebni časi 1/10sek in daljši so za še sprejemljivo ostrino fotografije kar redki, zato na zadnjih snemanjih uporabljam sistem snemanja z dvema kompletoma kamer in različnimi nastavitvami:
- kamera 1 – rafalno zelo kratek čas zaslonka prilagojena časovna avtomatika.
- kamera 2 – Multipla ekspozicija dveh ali treh posnetkov čas 1/10 sek neutralni filter ND 8x, časovna avtomatika.
Na obeh kamerah pritrjen objektiv usmerjen v isto točko in isto gorišnico. Za dodatne efekte ozadja uporabljam tresenje kamere z ekscentričnim tresilcem montiranim na konzolo pritrjenih foto kamer. Tresenje kontroliram glede na dolžino objektiva s hitrostjo vrtenje Ekscentra. Uporabljam le naravno svetlobo; Najbolje se obnese zelo nizko jutranje ali večerno sonce. Zaradi multiple eksp. je priporočljivo temno ozadje. Objektivi ki so mi najbolj primerni 24-120mm 70- 200mm na NIKON D3s in D3X kameri.
Za obojestransko proženje uporabljam 10 pinski povezovalni kabel. Za obdelavo uporabljam PS in plugin Mistykal TNT za izboljšanje kontrastov, ostrine in barv. Nikoli ne uporabljam blur filtrov v PSu.
PS uporabljam za potrebe spajanja neostre multiplo posnete akcije druge kamere z delnimi ostrimi sekvencami prve kamere. Želja fotografirati te bele konje ostaja še naprej. Sanje pa so leteti nad štiristo kopitno čredo Lipicancev v galopu in v rokah imeti fotografsko kamero.
- [Milan Malovrh] Beneške impresije
- [Milan Malovrh] Beneške vedute
- [Milan Malovrh] Presevi
- [Milan Malovrh] Tekma
- [Milan Malovrh] RUSH
- [Milan Malovrh] Burano
- [Milan Malovrh] V galopu
- [Milan Malovrh] Splash
- [Milan Malovrh] Na cilj
- [Milan Malovrh] Duel
- [Milan Malovrh] Splash
- [Milan Malovrh Race